Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το Photobooth;

Σε παλαιότερες εποχές, το Photobooth λειτουργούσε απλά με μία κάμερα η οποία τράβαγε μια φωτογραφία, ενώ η διαδικασία γινόταν μόνο με πληρωμή κάποιου κέρματος. Στην σημερινή εποχή όλο αυτό έχει ψηφιοποιηθεί, κάνοντας πιο γρήγορη την διαδικασία και δίνοντας πολύ περισσότερες επιλογές στους φωτογραφιζόμενους. Το Photobooth θα το βρείτε κυρίως σε μεγάλα event, αλλά τα τελευταία χρόνια εμφανίζεται ακόμα και σε παιδικά πάρτυ. Συνδυάζοντας μία οθόνη Touch, μια ενσωματωμένη κάμερα και ακόμα περισσότερη προηγμένη τεχνολογία, το Photobooth γίνεται μια υπερσύγχρονη διαδραστική επιλογή, όπου τραβάει φωτογραφίες τους καλεσμένους σας. Πέρα όμως από την επιτόπου εκτύπωση, σας δίνει την δυνατότητα να μοιραστείτε τις φωτογραφίες online στα Social Media. Είναι μια πρωτοποριακή και σίγουρη επιλογή, για να διασκεδάσετε τους καλεσμένους στο event σας και να τους αφήσετε μόνο όμορφες αναμνήσεις. Η χρήση του δεν περιορίζεται μόνο στην διασκέδαση των καλεσμένων σε πάρτυ, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε γάμους, βαπτίσεις ή και για την προώθηση εταιρικών brand σε κάποιο event. Το Photobooth μπορεί κυριολεκτικά να μετατρέψει το event σας, από κλασικό και τυπικό, σε ένα ξέφρενο και ξεκαρδιστικό event όπου κανείς δεν θα ξεχάσει.

Πως λειτουργεί το Photobooth;

Η χρήση του Photobooth είναι πολύ γρήγορη και εύκολη. Το μόνο που έχουν να κάνουν οι καλεσμένοι σας, είναι να διαλέξουν τα κατάλληλα αξεσουάρ που πιστεύουν ότι φαίνονται μοναδικά ή αστεία πάνω τους και να πάρουν μια κωμική, χαμογελαστή πόζα. Όλα τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς, αφού μαζί με το Photobooth έρχονται πάντα 2 συντονιστές, όπου είναι υπεύθυνοι να βοηθήσουν και να ρυθμίσουν την ομαλή ροή του κόσμου στο Photobooth. Στο τέλος κάθε λήψης οι συντονιστές θα φροντίσουν να εκτυπωθεί ένα αντίτυπο για το κάθε άτομο της φωτογραφίας ξεχωριστά, για να μπορούν να θυμούνται την στιγμή, για να μπορούν να θυμούνται την στιγμή.

Το Photobooth σας είναι με καμπίνα;

Το Photobooth μας είναι κλειστού τύπου, που σημαίνει ότι δεν είναι όπως τα παλιά Photobooth με την κουρτίνα που μπαίναμε μέσα, αλλά υπάρχει άφθονος χώρος για να μπορούν να χωρέσουν και να κινούνται τα άτομα ανάμεσα στο κουτί του Photobooth και το Background που είναι από πίσω. Οι φωτογραφίες στην αρχική μας, όπως και στα Social Media μας(Facebook, Instagram, Youtube), θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε ακριβώς πως θα φαίνεται στημένο το Photobooth στον χώρο σας

Θα πρέπει να υπάρχει δικός σας χειριστής στον χώρο μαζί με το Photobooth;

Είναι απαραίτητο να υπάρχουν σίγουρα 2 άτομα χειριστές του Photobooth, για την καλύτερη λειτουργία του μηχανήματος, για την σωστή και ομαλή ροή του κόσμου την ώρα που θα θέλουν να βγάλουν φωτογραφίες, για να μπορέσουν να καθοδηγούν τον κόσμο ως προς την χρήση του Photobooth, αλλά και για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα που μπορεί να προκύψει

Στα πακέτα με τις απεριόριστες εκτυπώσεις, πόσες εκτυπώσεις μπορώ πραγματικά να βγάλω;

Οι απεριόριστες εκτυπώσεις που αναφέρονται στα πακέτα, περιλαμβάνουν εκτυπώσεις για όλους τους πρωταγωνιστές εκείνη την στιγμή στην φωτογραφία. Δηλαδή αν φωτογραφηθούν 6 άτομα, στο τέλος της φωτογράφισης, θα βγουν 6 εκτυπώσεις. Αν υπάρχει η δυνατότητα και το επιθυμεί ο καλεσμένος μπορεί να εκτυπωθεί και μια ακόμα φωτογραφία για το βιβλίο ευχών που πιθανόν να υπάρχει σε κάποιο event.

Χρεώνονται κάτι οι καλεσμένοι μου για να πάρουν την εκτυπωμένη φωτογραφία;

Οι φωτογραφίες είναι απεριόριστες και χωρίς κανένα κόστος για τους καλεσμένους σας που θα τις παραλάβουν αμέσως μετά την φωτογράφιση τους

Αν εγώ θέλω όμως ένα αντίγραφο της κάθε εκτύπωσης που βγήκε στο event;

Όλες τις φωτογραφίες θα τις πάρετε ηλεκτρονικά λίγες μέρες μετά το event. Αν δεν εννοείτε να βάζει ο κόσμος αντίγραφο της φωτογραφίας στο βιβλίο ευχών, αλλά θέλετε κυριολεκτικά όλες τις εκτυπωμένες φωτογραφίες να τις έχετε και εσείς, μπορείτε να προσθέσετε στο πακέτο σας να έχετε τις διπλές εκτυπώσεις. Με αυτόν τον τρόπο όλες οι φωτογραφίες που θα εκτυπωθούν, θα έχουν και ένα αντίγραφο ακόμα, το οποίο θα σας δοθεί στο τέλος του event

Οι εκτυπώσεις σε τι μέγεθος θα βγαίνουν;

Οι εκτυπώσεις στα πακέτα αναφέρονται στο vintage μέγεθος που είναι οι λωρίδες και μέγεθος 5×15εκ. Αν θέλετε, έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε και το κανονικό μέγεθος φωτογραφίας 10×15εκ, μέσα από τις εξτρά παροχές

Θα υπάρχουν αξεσουάρ (props) προσαρμοσμένα για την εκδήλωση μας;

Σε όλα τα πακέτα μας, περιλαμβάνεται ένα τραπέζι γεμάτο με θεματικά αξεσουάρ (props) ώστε να πλαισιώνουν το event για το οποίο θα μας έχετε καλέσει. Μπορείτε να τα συνδυάσετε και με κάποιες από τις έξτρα επιλογές που θα βρείτε στο site μας, για ακόμη πιο ξεχωριστά αποτελέσματα

Τις φωτογραφίες θα μπορέσουμε να τις πάρουμε μετά την εκδήλωση;

Όλες τις φωτογραφίες θα τις παραλάβετε μέσω link στο email σας, μέσα στην επόμενη εβδομάδα από το event σας. Αν θέλετε έχετε την δυνατότητα να τις παραλάβετε και την ημέρα του event σας, διαλέγοντας την επιλογή στις έξτρα παροχές, για την παράδοση των φωτογραφιών σε πρωτότυπο USB Stick

Τι συμβαίνει στην περίπτωση που χρειαστώ περισσότερο χρόνο;

Σε συνεννόηση με τους χειριστές που θα είναι εκείνη την στιγμή στο event σας, μπορείτε να κρατήσετε την παροχή όσο την χρειαστείτε παραπάνω με κόστος 50€/ώρα

Θα έχω ήδη φωτογράφο στο event μου, αυτό θα επηρεάσει το Photobooth σας;

Ο φωτογράφος σας δεν επηρεάζει καθόλου το Photobooth και την ροή του. Το Photobooth θα έχει τοποθετηθεί σε σημείο σταθερό ώστε να γνωρίζει ο κόσμος που θα το βρει οποιαδήποτε στιγμή, οπότε σε καμία περίπτωση δεν εμπλεκόμαστε στην δουλειά του φωτογράφου

Πόσος χώρος χρειάζεται για την εγκατάσταση και την ομαλή λειτουργία του το Photobooth;

Ο χώρος που απαιτείται για να στηθεί το Photobooth είναι 2.5×2.5μ ή ειδανικά 3×3μ, ώστε να μπορέσει άνετα να χωράει αρκετός κόσμος στις φωτογραφίες, όπως επίσης για να υπάρχει μια σωστή και ομαλή ροή του προγράμματος

Μπορεί το Photobooth να στηθεί σε εξωτερικό χώρο;

Το Photobooth μπορεί να στηθεί σε εξωτερικό χώρο, αλλά μόνο σε ιδανικές συνθήκες. Αυτό σημαίνει σε στερεό έδαφος, χωρίς καμία πιθανότητα βροχής και αέρα και κάτω από κάποια ομπρέλα ή κάτι που να το σκεπάζει στην περίπτωση ζεστού ήλιου. Γενικά προτείνουμε το Photobooth να είναι πάντα δίπλα στον κόσμο που θα παρευρίσκεται, αλλά ταυτόχρονα και σε ένα ασφαλές μέρος γι’αυτό

Πόσο χρόνο χρειάζεται το Photobooth για να στηθεί και να είναι έτοιμο;

Ανάλογα το πακέτο και τις εξτρά παροχές που έχετε επιλέξει, συνήθως το συνεργείο του TheBooth θα είναι στο χώρο σας μια ώρα νωρίτερα από την στιγμή που έχετε επιλέξει να ξεκινήσει η λειτουργία του

Θα ήθελα να δω από κοντά το Photobooth σας, υπάρχει αυτή η δυνατότητα;

Δεν υπάρχει κάποιο showroom στο οποίο θα μπορείτε να παρευρεθείτε στα γραφεία μας για να το δείτε από κοντά. Υπάρχει η δυνατότητα όμως, εάν το επιθυμείτε, να έρθετε σε κάποιο event μας (αν επιτρέπεται από τον οργανωτή) και να δείτε από κοντά την λειτουργία του. Εναλλακτικά για την δική σας διευκόλυνση, έχουμε πλούσιο υλικό στα Social Media μας (Facebook, Instagram, Youtube), όπου μπορείτε να δημιουργήσετε μια συνολική εικόνα για την δουλειά μας.

Σε ποιες πόλεις πηγαίνετε;

Σε οποιαδήποτε πόλη της Ελλάδας, όπως επίσης και σε όλα τα νησιά. Οι τιμές διαμορφώνονται διαφορετικά εκτός Αττικής, επομένως εάν επιθυμείτε περαιτέρω ενημέρωση, επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες

Τι χρειάζεται για να δεσμεύσω την υπηρεσία του Photobooth?

Θα χρειαστεί η τελική επικοινωνία να γίνει τηλεφωνικά, ώστε να μας δώσετε κάποια επιπλέον στοιχεία για το event που οργανώνετε, όπως επίσης θα χρειαστούμε και κάποια προκαταβολή για την σίγουρη δέσμευση της ημερομηνίας

Που θα βρω Photobooth props;

Τα Photobooth props είναι η μαγική συνταγή ενός event με Photoooth για αυτό και δεν υπήρχε περίπτωση να απουσιάζουν από την παροχή μας. Οποιοδήποτε πακέτο Photobooth και να επιλέξετε, οι καλεσμένοι σας θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα από τα πιο τέλεια photo props που υπάρχουν. Παράλληλα στις περισσότερες περιπτώσεις των events έχουμε την δυνατότητα να ταιριάξουμε τα photo props σύμφωνα με το θέμα που έχετε επιλέξει. Οπότε μην χάνετε την ευκαιρία “grab a photo prop and take a picture”

Γιατί χρειάζεστε Photobooth για το event σας;

Μια φωτογραφία είναι ο καλύτερος τρόπος για να θυμάστε ένα event. Όταν οι αναμνήσεις θολώνουν, ακόμα και οι ευχάριστες, πάντα μία φωτογραφία μας βοηθάει να αναπολήσουμε το πόσο όμορφα είχαμε περάσει. Τι γίνεται όμως όταν δεν έχετε την δυνατότητα να φωτογραφίσετε όλους τους καλεσμένους σας, ειδικά την ίδια στιγμή που θέλετε να το χαρείτε το event και εσείς οι ίδιοι;

Εκεί το TheBooth αναλαμβάνει να κάνει την δουλειά για εσάς. Προσθέτοντας ένα Photobooth στο event, σας δίνεται η δυνατότητα να φωτογραφηθούν όλοι οι καλεσμένοι σας, με τα πιο αστεία αξεσουάρ (Photobooth photo props) και γκριμάτσες, ώστε να δημιουργηθεί μια μοναδική φωτογραφία. Για να θυμούνται πόσο ωραία πέρασαν στο event σας όμως, δεν θα μπορούσαν να λείψουν οι εκτυπώσεις των φωτογραφιών, που γίνονται άμεσα στο τέλος κάθε λήψης.

Πόσες ώρες θα χρειαστώ το Photobooth για το event μου;

Οι ώρες ποικίλουν από το είδος του event και από τον κόσμο που θα βρίσκεται εκεί.

Για γάμο / βάπτιση 200 ατόμων το Photobooth κάθεται συνήθως 4 ώρες. Για ένα παιδικό / εφηβικό πάρτυ περίπου 3 ώρες. Για σχολική εκδήλωση 50 ατόμων 3 ώρες και 200 ατόμων 4 ώρες.

Έχω χάσει τις φωτογραφίες που μου στείλατε, μπορείτε να μου τις ξαναστείλετε;

Οι φωτογραφίες απο το Photobooth σας έχουν σταλεί με ένα μοναδικό link στο email σας λίγες μέρες μετά το event. Το link παραμένει ενεργό για περίπου 15 με 20 μέρες όπου μπορείτε να κατεβάσετε απο εκεί τις φωτογραφίες. Σε περίπτωση που δεν προλάβατε να τις κατεβάσετε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να σας στείλουμε καινούργιο link. Οι φωτογραφίες παραμένουν στο αρχείο μας για το διάστημα 3 μηνών και διαγράφονται αυτόματα για λόγους προσωπικών δεδομένων μετά το πέρασμα του διαστήματος αυτού.

Τι γίνεται με την προκαταβολή, σε περίπτωση ακύρωσης ή μεταφοράς του event;

Ο γενικός κανόνας είναι ότι για οποιονδήποτε λόγο ακυρωθεί ή μεταφερθεί το event, η προκαταβολή δεσμεύεται από την εταιρία.

Πόσο καιρό πριν πρέπει να κάνω κράτηση του Photobooth;

Όσο νωρίτερα γίνει η κράτηση, τόσο πιο πιθανό να υπάρχει διαθεσιμότητα για την ημερομηνία που ζητάτε. Όσων αφορά σε Γάμο/Βάπτιση για τους μήνες Ιούνιο με Σεπτέμβριο που είναι να γίνουν Παρασκευή-Σάββατο-Κυριακή, οι κρατήσεις ξεκινάνε συνήθως από τον Οκτώβριο του προηγούμενου χρόνου. Για τις σχολικές εκδηλώσεις του Ιουνίου, οι κρατήσεις ξεκινάνε περίπου από τον Απρίλιο.