Συχνές Ερωτήσεις

Το Photobooth μας είναι κλειστού τύπου, που σημαίνει ότι δεν είναι όπως τα παλιά Photobooth με την κουρτίνα που μπαίναμε μέσα, αλλά υπάρχει άφθονος χώρος για να μπορούν να χωρέσουν και να κινούνται τα άτομα ανάμεσα στο κουτί του Photobooth και το Background που είναι από πίσω

Είναι απαραίτητο να υπάρχουν σίγουρα 2 άτομα χειριστές του Photobooth, για την καλύτερη λειτουργία του μηχανήματος, για την σωστή και ομαλή ροή του κόσμου την ώρα που θα θέλουν να βγάλουν φωτογραφίες, για να μπορέσουν να καθοδηγούν τον κόσμο ως προς την χρήση του Photobooth, αλλά και για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα που μπορεί να προκύψει

Οι απεριόριστες εκτυπώσεις που αναφέρονται στα πακέτα, περιλαμβάνουν εκτυπώσεις για όλους τους πρωταγωνιστές εκείνη την στιγμή στην φωτογραφία. Δηλαδή αν φωτογραφηθούν 6 άτομα, στο τέλος της φωτογράφισης, θα βγουν 6 εκτυπώσεις

Οι φωτογραφίες είναι απεριόριστες και χωρίς κανένα κόστος για τους καλεσμένους σας που θα τις παραλάβουν εκείνη την στιγμή της φωτογράφισης

Μπορείτε να προσθέσετε στο πακέτο σας να έχετε τις διπλές εκτυπώσεις. Με αυτόν τον τρόπο όλες οι φωτογραφίες που θα εκτυπωθούν, θα εκτυπώνονται και μια επιπλέον φορά και για εσάς και θα σας παραδοθούν στο τέλος του event

Οι εκτυπώσεις στα πακέτα αναφέρονται στο vintage μέγεθος που είναι οι λωρίδες και μέγεθος 5×15εκ. Αν θέλετε, έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε και το κανονικό μέγεθος φωτογραφίας 10×15εκ, μέσα από τις εξτρά παροχές

Σε όλα τα πακέτα μας, περιλαμβάνεται ένα τραπέζι γεμάτο με θεματικά αξεσουάρ (props) ώστε να πλαισιώνουν το event για το οποίο θα μας έχετε καλέσει. Μπορείτε να τα συνδυάσετε και με κάποιες από τις έξτρα επιλογές που θα βρείτε στο site μας, για ακόμη πιο ξεχωριστά αποτελέσματα

Όλες οι φωτογραφίες θα σας αποσταλούν μέσω email μέσα στις επόμενες ημέρες από το event σας. Αν θέλετε έχετε την δυνατότητα να τις παραλάβετε και την ημέρα του event σας, διαλέγοντας την επιλογή στις έξτρα παροχές, για την παράδοση των φωτογραφιών σε πρωτότυπο USB Stick

Σε συνεννόηση με τους χειριστές που θα είναι εκείνη την στιγμή στο event σας, μπορείτε να κρατήσετε την παροχή όσο την χρειαστείτε παραπάνω με κόστος 50€/ώρα

Ο φωτογράφος σας δεν επηρεάζει καθόλου το Photobooth και την ροή του. Το Photobooth θα έχει τοποθετηθεί σε σημείο σταθερό ώστε να γνωρίζει ο κόσμος που θα το βρει οποιαδήποτε στιγμή, οπότε σε καμία περίπτωση δεν εμπλεκόμαστε στην δουλειά του φωτογράφου

Ο χώρος που απαιτείται για να στηθεί το Photobooth είναι 3×3μ, ώστε να μπορέσει άνετα να χωράει αρκετός κόσμος στις φωτογραφίες, όπως επίσης για να υπάρχει μια σωστή και ομαλή ροή του προγράμματος

Το Photobooth μπορεί να στηθεί σε εξωτερικό χώρο, αλλά μόνο σε ιδανικές συνθήκες. Αυτό σημαίνει σε στερεό έδαφος, χωρίς καμία πιθανότητα βροχής και αέρα και κάτω από κάποια ομπρέλα ή κάτι που να το σκεπάζει στην περίπτωση ζεστού ήλιου. Γενικά προτείνουμε το Photobooth να είναι πάντα δίπλα στον κόσμο που θα παρευρίσκεται, αλλά ταυτόχρονα και σε ένα ασφαλές μέρος γι’αυτό

Ανάλογα το πακέτο και τις εξτρά παροχές που έχετε επιλέξει, συνήθως το συνεργείο του TheBooth θα είναι στο χώρο σας μια ώρα νωρίτερα από την στιγμή που έχετε επιλέξει να ξεκινήσει η λειτουργία του

Δεν υπάρχει κάποιο showroom στο οποίο θα μπορείτε να παρευρεθείτε στα γραφεία μας για να το δείτε από κοντά. Υπάρχει η δυνατότητα όμως, εάν το επιθυμείτε, να έρθετε σε κάποιο event μας (αν επιτρέπεται από τον οργανωτή) και να δείτε από κοντά την λειτουργία του

Σε οποιαδήποτε πόλη της Ελλάδας, όπως επίσης και σε όλα τα νησιά. Οι τιμές διαμορφώνονται διαφορετικά εκτός Αθηνών, επομένως εάν επιθυμείτε περαιτέρω ενημέρωση, επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες

Θα χρειαστεί η τελική επικοινωνία να γίνει τηλεφωνικά, ώστε να μας δώσετε κάποια επιπλέον στοιχεία για το event που οργανώνετε, όπως επίσης θα χρειαστούμε και κάποια προκαταβολή για την σίγουρη δέσμευση της ημερομηνίας

Load More